Top 10: Scariest Rituals
Zak Bagans counts down Ghost Adventures' scariest rituals as voted on by the fans. From a spirit board session that targets Jay's family to the witch Lady Snake becoming consumed by darkness, Zak shows viewers no ritual should ever be performed in jest.