Military Jeep Chassis Swap
Ian brings in a 1968 M715 to make it more reliable. He takes the body off the original chassis and stretches a Jeep JK chassis to make it fit. Then, he adds upgraded suspension, 1-ton axles and an LS engine to make it a truck that can fight any battle.