'71 Kingswood Retro Replicar
Aaron and crew turn an ugly duckling ’71 Chevy Kingswood station wagon into the cool, '70s hot rod dragster it was meant to be. Richard pries an '80 MG Replicar from a husband reluctant to part with it. The Grill books its first celebrity musical act.