The Beast of Bray Road
Josh Gates, Jessica Chobot and Phil Torres are hot on the trail of a werewolf-like creature terrorizing locals in Wisconsin. Eyewitness accounts and sightings lead them to a remote forest where frightening clues may reveal the beast's true identity.