Oh, Brother
Morris takes Chaz under his wing and teaches him some risky medical procedures much to the chagrin of Dr. Banfield. Neela gets upset when Dr. Banfield undermines her authority with her intern. Meanwhile, Gates oversteps his bounds with Sam.