Pop Ups: Scarry Scarry Night
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Robert is back to see if Dr. Lee and Dr. Umar can remove his recurring head keloid for good. Justice has lesions that get inflamed. Mike has hundreds of uncomfortable lipomas.