Canine Conundrum
With a 7-year-old-son and five rescue dogs, a couple's dysfunctional kitchen makes mealtimes chaotic and stressful. Now, they've enlisted Jonathan and Drew to solve their conundrum, but as the reno progresses, unexpected structural support issues emerge.