Beau Tie/Remember Me/Over-Labbing
Dee Dee brings home a boy who's not only cute but smart. Then, when Dexter gets amnesia, Dee Dee shows him the fun they have together. Finally, Dexter and Mandark both decide to expand their labs, running into each other.