New Bathroom, New Baby
Repeat clients mean happy clients, so Christina's excited to update Gina and Eric's primary bathroom to match the reno on their kitchen. Also, Christina's friend Cassie has a baby on the way and enlists her help to convert a spare bedroom into a nursery.