Show Me the Intensity
Chef Cliff Crooks mentors a 23-year-old head chef with too much attitude at her family's restaurant, an owner in Brooklyn, MD, who needs to be more assertive and a former hotel owner in Kempton, PA, who sold the business but stayed on to run the kitchen.