Kid-Friendly, but Keep It Stylish
An actor couple has a Spanish Colonial-style home they love, but it lacks warmth and character. So Amy and Kate must find ways to bring in some Old Hollywood luxury, while keeping it kid-friendly for the couple's two young daughters.