Champion Burger Knockouts
Michael Symon starts in San Diego with a burger loaded with beer-braised pork. In Wichita, KS, cola-braised brisket makes the ultimate taco, and wildly inventive rattlesnake and elk sausages make seriously savage dogs in Denver.