Progress Is Messy
A SkyCrane helicopter delivers 17,000 pounds of materials for Chris' cabin kit, Jeff fights rain and cold temperatures to stay on schedule and Chappie's crew struggles to lift 20-foot balloon walls without heavy equipment.