You Don't Forget Your Past
Anna's friends have concerns about Mursel. Tania and Syngin butt heads when they arrive at the shed. Blake and Jasmin's reunion falls flat. Natalie anxiously waits for Mike's arrival. Juliana is a third wheel when she finally meets Michael's ex.