Love, Sweat, and Tears
Sarper's fate hangs in Shekinah's daughter's hands. Megin refuses to forgive Juan's indiscretions. Alliya rejects limits to her surgical transformations. Stevi is wary to rush the wedding. Mark fails to defend Mina. Any reveals a secret to Amani.