Of These Two Lovers
Jasmine tries to regain Gino's trust. Ashley grows skeptical when Manuel's family bombards her phone. Nikki demands intimacy from Justin. Sophie's reveal jeopardizes her engagement. Nick prepares for Devin to meet his family for the first time.