British Women Are Just Hard Work
"King Richard" wants a wife, but he may not be willing to give up his womanizing ways. Kadie says a tearful goodbye to her grandmother before heading to Mexico. Victoria has an awkward first meeting with Sean. Bridie and Host must part ways again.