Making Sacrifices
Laura tries to get on the last flight out of Ecuador. Dean gives an update on his relationship with Tarik. Omar talks with Avery's dad who's in prison. Anna gives her family at-home haircuts. While Daya works at the hospital, Brett is a stay-at-home dad.