HEA Strikes Back!: Seeds of Discontent
Kalani and Asuelu watch the doctor's visit. Colt defends himself, and Jess makes fun of him. Elizabeth and Andrei relive the fight about housing in Moldova. Michael reveals his experience with multiple wives. Tania and Syngin rehash his job interview.