Wedding Day Blues
Dr. Blue surprises his wife with a romantic wedding vow renewal in Las Vegas. A Schnauzer boarding at the clinic needs medical help. Dr. Ross treats an ornery parrot, and a senior dog with an eye mass visits Dr. Blue again.