Stand By Me
Damon and Rebekah learn an unexpected bit of recent history from Vaughn. Bonnie reveals the rest of Shane's plan. Caroline is immediately worried about Elena's state of mind, so Stefan reaches out to Dr. Fell and Matt for help.