The Last Dance
Elena receives disturbing messages from Klaus. Assuming he'll go to the "1960s Decade Dance," Damon and Alaric attend as chaperones, but Klaus is playing a complex game. Bonnie reassures Jeremy that she can help Elena, but he asks Stefan for advice.