Stefan gets a surprise birthday visit, as Caroline tries to get Damon's medallion back from Bonnie. Elena and Jenna are surprised by a change in Jeremy's behavior. Elena tries to avoid Stefan, but Lexi gives her some unsolicited relationship advice.