Planet Dogmania/McWolfula/Catawumpus Cat
A late-night snack induces a wild dream for Tom. Then, Droopy and Dripple visit the home of McWolfula the vampire. Finally, Indian Tom tracks the dreaded Wild Mouse to become a catawumpus cat.