Boo Hoo in the Bayou
The chefs stakeout carts to create the perfect hangover helper, and only the well-seasoned survive when they dish up dishes from the bayou. One chef is toast when they can't bring the heat, and Alex joins judge Eric Adjepong to choose the winner.