Welcome to the Jingle
Jesse and the gang enlist the help of Kaz, creator of a banned birthday song, to help open a magical gate. But Balloonicus soon arrives to stop them. To continue their journey, the kids will have to defeat Balloonicus in the ultimate battle of the bands.