Addicted to Money
The losers from bracket four return, but if they lose tonight, their Mega Cash Days journey will be over. Jerry and Daryl Bird step up to help fellow NOLA racer Bobby Ducote, while the 405 rallies around Monza to try and help him stay in the game.