Rebirth of the Crow
Chief decides to get a new car, while the battle for top list spots gets cutthroat. Doc takes another shot against #1 Shawn, Monza faces Reaper, Dave must get past Shane, and new shark Jeremy faces Farmtruck to get on the list.