Wally Llama; Where Rodents Dare
The Warners trek to Tibet to seek the answers to the mysteries of life from a famous sage, the "Wally Llama'. Travel "Where Rodents Dare" as Pinky and The Brain infiltrate a summit of world leaders in the Swiss Alps.