Kentucky Nightmare
Space Ghost loses the show to the owner of a liquor store and is forced to use a shark as the show's mascot. A bear wanders onto the set, upsetting the normal routine by attacking Space Ghost. Later, the shark explodes, attracting giant Space Bees.