The Stars Will Fall From the Sky
As Christine's new dynamic with David continues to flourish, she realizes that she was more alone with Kody than she understood. Meri and Jenn discuss what's next after closing the B&B. Then, tragedy of unimaginable proportions strikes the Brown family.