A Breaking Point
Just as Robyn's family has adjusted to Flagstaff, they learn that the owner is selling their rental house. They have 60 days to leave. Robyn and Kody fight in front of the kids over it, and Aurora has a full-on panic attack -- perhaps her worst ever.