Becoming Shaun
As Shaun gears up to qualify for his fifth Olympic run, he recalls his childhood in San Diego with his remarkably supportive family. Exclusive footage shows how the White family's love for snowboarding shaped Shaun as he grew into an Olympic phenomenon.