Living in the Dark Ages
Robert Irvine tackles his first-ever theme restaurant, when he comes to the aid of Cave Inn BBQ, a new caveman-themed restaurant. Robert will need to completely overhaul the decor of inflatable dinosaurs and foam rocks.