Grandpa Pig’s Greenhouse
Grandpa Pig and Grandpa Dog are both showing Peppa and George their Greenhouses full of lovely tomatoes and basil. When it's time for dinner Granny Pig takes all the ingredients they've grown and makes a tasty salad.