Skip Day / The Great Grinaldi
Skip Day - When Olive catches a case of The Skips and goes missing, rookie agent Otto must solve his first case by himself. / The Great Grinaldi - Otto rushes to finish a case so he can see his favorite magician, The Great Grinaldi, perform.