An Affair with Murder
A lone female working for a bottling plant in Camden, Arkansas, goes missing. When a local stumbles upon Ruiz Stone's abandoned van, her family fears the worst. Some speculate Ruiz fled town with a lover, but detectives reveal something far more sinister.