Spy in the Sky
While using the LDWF’s “spy-in-the-sky” drone, Agents track down a boat captain breaking the law in Plaquemines Parish. A family of shrimpers is investigated for pulling oversized nets, and two feuding fishermen are suspected of being under the influence.