The Rebound & The Monster
Lindsey and Daonte's sexy reunion turns left. Brittany breaks down over Marcelino's lies. Destinie promises to blow up Shawn's wedding. Amber is stunned by Puppy's revelation. Kevin gets a surprise. Branwin and Chazz's date night goes south.