Hero's Defeat
In order to detect abnormal energy, Hiro Hao invents a searching device (later known as Kwei Detector). Following the detector's indication, Hiro Hao goes to the bun house and Tee Zeng's family's laundry but can't figure out where the abnormal energy is.