The Juice Is Worth the Squeeze
The shop's talents are pushed to the max when a '33 Ford Tudor arrives for a challenging paint match, exterior and interior refreshes. Classic styling cues bring a '70 Challenger back to glory, and Dave recalls a '55 Bel Air.