Scoop Bravo/Incredible Shrinking JohnnyThe/Backdraft
Johnny tries to win the affections of a newspaper editor. Then, Johnny enters a magic store and hits on the cashier, who puts a curse on him. Finally, the town's fire department needs recruits so Johnny signs up.