Going Batty/Berry the Butler/Red Faced in the White House
A vampire uses Johnny to trick her boyfriend into being jealous. Then, Mama wins Berry Vanderbolten to be her butler for a day. Finally, Johnny angers all of Washington when he unwittingly takes the First Daughter out on a date.