Lake Dreams in Wisconsin
A couple is tired of cramped apartment life and looks to find a place in his hometown of Lake Geneva, Wisconsin. They're looking for a house with three bedrooms, and he wants a place that's on the lake, but she prefers a larger home away from the water.