Racing into Romance in Newcastle, Australia
A young Bostonian uproots to join her pro racing driver boyfriend in his hometown of Newcastle, Australia. She's left everything behind to speed towards a relaxing, beachfront lifestyle, but he's looking for a suburban space with a racecar garage.