Lifestyle Upgrade in Vietnam
After teaching in China, a newly engaged couple opts for Ho Chi Minh City, Vietnam. They're looking for a larger ex-pat community and a warmer climate, but with a wedding to pay for, they find they have different priorities when it comes to a home.