Mardi Gras Mania vs. the Reaper
Hot Wheels superfans Michael Cooney and Nick Harrison face off in transforming an ordinary vehicle into an extraordinary Hot Wheels showstopper, inspired by their personal stories, interests and pop culture touchstones.