Cheers to the Newlydeads
For their final night, John Henson asks the bakers to create sweet and savory grazing boards in honor of a dearly departed couple. Then, Carla Hall, Stephanie Boswell and Zac Young judge black wedding cakes to determine the Halloween Baking Champion.