Wheat Harvest
Molly Yeh makes a meal to keep the farmers fueled and happy during the wheat harvest. Her menu includes Ham, Spinach and Potato Pizzas, Tomato Green Bean Salad with Wheat Berries and Coconut Pudding with Roasted Rhubarb.