Top 10: Evil Attacks
Zak Bagans counts down the crew's most memorable evil attacks as voted on by the fans. From chokings to scratches and even punches, Zak recounts the most heinous paranormal assaults in Ghost Adventures' history, proving that violence lives on after death.